tisdag 7 januari 2025

Ateljén är klar!!!!

 Då var den klar, min älskade ateljé. Det har tagit tid, men det har varit värt väntan.

Men det sjuka är, att samtidigt som vi gick i mål med ateljén, så hoppade min höft ut läge, TVÅ gånger på en vecka. Så fruktansvärt frustrerande. När jag ville vara i atlején fick jag nöja mig med att ligga i säng i tre veckor.

Tappade all lust och energi för precis allt. Inget kändes speciellt skoj. 

Men nu är den tiden förbi och ett nytt år är här. Så försöker ladda upp batterierna och hitta tillbaka till min tidigare energi.

Sitter och funderar mycket på detta året, vad det ska ge. 

Det första jag tagit tag i är hemsidan. Så det börjar kännas som en sten mindre att bära.

Hoppas ni har storslagna plander för 2025.


Illustratösen Emmalill

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ateljén är klar!!!!

 Då var den klar, min älskade ateljé. Det har tagit tid, men det har varit värt väntan. Men det sjuka är, att samtidigt som vi gick i mål me...